niedziela, 27 stycznia 2013

Inspiracje

 
 
Choć mamy dopiero końcówkę stycznia ja już żyję myślą o wiośnie. Mam wielką nadzieję, że najdalej za 2 miesiące uda nam się schować grube czapki i kurtki gdzieś na dnie jakiegoś kartonu. I właśnie w związku z tą myślą zastanawiałam się co będzie wtedy rządzić w szafie Karinki?! Wchodząc do wielu sklepów, już czuć wiosnę w powietrzu, ech te kolory, wzory dają chęć do życia. Dzięki nim wiem już że w naszej szafie znajdzie się trochę pasteli,neonów, wzór moro i panterki, czy też czaszek. Poza tym w planie mam parę przeróbek ubranek Karinki, między innymi będziemy farbować, doszywać ćwieki, czy też szyć legginsy używając do tego flagi USA, a i w planie jest jeszcze przeróbka jeansowej katanki :) Mam tylko nadzieje że wszystko wyjedzie tak jak sobie wymyśliłam. A więc dziś nie będzie żadnych zdjęć Karinki, choć następna stylizacja już siedzi w mojej głowie.
 
 
 
 
 




 




 


 
 
 
 
To parę rzeczy, które wpadły nam już w oko, niestety nie wszystko jest już dostępne na naszym rynku. A wy co o nich myślicie? Pozdrawiamy

 

7 komentarzy:

  1. Piękna ta mała w kapeluszu, ma śliczną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie dawno tego typu sukieneczki był w h&m ale nie udało nam się zakupić:(

      Usuń
  2. My taką sukieneczkę miałyśmy z H&m :) jejku przepięknie na tej dziewczynce wygląda i chce taką dla córy na ten ciepły sezon... mają podobną w Zarze :) chyba się skuszę patrząc na tak piękną stylizację... a my też juz oczami wyobrazni jesteśmy już daleko ku wiośnie... i już kupujemy ciuszki na ten okres... i jeszcze te musztardowe legginsiki,gdzie można takie kupic?? są piękne... wiosną i latem jakoś tak łatwiej o piękne zdjecia tak myslę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że w letnim okresie łatwiej o dobre zdjęcia. część zdjęć zaczerpnieta została z ebay ale wiem już że nie które z nich pojawia się na allegro pod koniec lutego.

      Usuń
  3. Śliczną macie córeczkę i jeszcze moje ulubione imię - Karina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, ile ja szukam ubranek w czaszki... mam wizję ubierania małej w kolorystykę piracką, ale to nie jest łatwe, oj nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to już podpowiadam gdzie dostać legginsy czarne w czaszki to obecna kolekcja c&a i cena też miła dla oka :) drugie to już niestety znalesione na ebay.com my mamy jeszcze inne szare legginsy z czaszkami zakupione w terranovie i tam często jest ten motyw. A i jeśli szukasz bluzeczek to radzę zajrzeć do nexta :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję


For every comment thank you very much


Zostawiając swoją wypowiedz anonimowo pamiętaj, że nie jesteś w sieci bezkarny:

Art. 216.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.