czwartek, 14 marca 2013

Szukanie

Witajcie!!! Ech choć tak samo jak wczoraj za oknem dalej leży śnieg, to kiedy do domu wpadają promienie słońca, że aż mam ochotę wyjść na dwór w trampkach... Jaka szkoda, że to jeszcze nie możliwe, zimo idź już precz, bo patrzeć na Ciebie już nie mogę!!! Chciała bym również podziękować Fashionisce za polecenie naszego bloga na jej fb, zrobiło mi się bardzo miło, i mam nadzieję że zajrzycie również do niej tu klik. Z racji, że tak mi się chce tego ciepła, to pokaże wam dwie letnie odsłony małej Karinki.

Tu najbardziej nie mogę się doczekać kiedy będę mogła znowu ubrać Karinie naszą koronkową ramoneskę. Nasza co prawda kupiona została w H&M ale ostatnio widziałam takie przecenione na 29,90zł w trzech kolorach w C&A. Strasznie żałuję, że nie mieli rozmiaru z czarnych dla nas. Zostaje mi więc szukanie takiej czarnej w sh.



















Bluzka - pepco
 
Ramoneska - h&m
 
Torebka - sh
 
Spodnie - next
 
Buty - zara

Tu zaś chciałabym wam pokazać idealny przykład długiego korzystania z ubranek. Otóż na tym zdjęciu bolerko, które Karina ma na sobie jest w rozmiarze 3-6 miesięcy. Więc najpierw służyło jako sweterek. Sweterek tak bardzo mi się podoba, że kiedy tylko w sh wpadł w moje ręce większy rozmiar to musiał z nami już zostać.










 
Opaska - pepco
 
Sweterek/bolerko - next
 
Sukienka - next
 
Skarpetki - pepco
 
Buty - pepco
 
 
Chciała bym również podziękować wam wszystkim za komentarze pod ostatnim postem, i już mogę wam zdradzić że za 2 tygodnie odbierzemy od babci sweter i ażurowy komin. Pozdrawiamy i czekamy na wasze opinie.


60 komentarzy:

  1. Suuuper to bolerko-sweterek:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodka ramoneska :) Rośnie Wam następczyni Anji Rubik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no nie powiem cieszyła bym się :) ale ważne żeby była szczęśliwa w życiu ..:D

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda.Jak mała dama.:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na bolerko rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją widziałam (ramoneskę) ostatnio w C&A, miałam w rękach!!! :)))) ale nie było rozmiaru :( jest superowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi smaka na ciepełko narobiłaś
    piękna mała modelka!pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi zestaw jest cudny! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizaca fajna :) a jak pięknie wygląda usmiechnięta od ucha do ucha Karinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo podczas spacerów jest zawsze najwięcej radości :)

      Usuń
  9. Witaj, dziękuję za zaproszenie, po przeczytaniu Twojego komentarza zaglądam, a tu blog który podglądam już dość długo, miło mi wiec oficjalnie się przywitać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi bardzo miło czytać że już wcześniej u nas byłaś i zapraszamy jak najczęściej

      Usuń
  10. spodenki sa mega ... musze poszukac podobnych:)) chyba ze nam odsprzedasz jak za male beda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę sprzedać bo już dawno je odłożyłam to jest rozm. 12-18miesiecy ale moim zdaniem są ciut większe napisz na pawel.kowalski2@tlen.pl to podam dokładne wymiary

      Usuń
  11. Wspaniała dziewczynka :) zostajemy tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną masz córeczkę! :D a koronkowa ramoneska genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna modnisia :)super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku,jaka na śliczna słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramoneska świetna ! w końcu udało nam się wyświetlić waszą stronę ! ;) Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że w końcu się udało..:) i zapraszamy jak najczęściej do nas :)

      Usuń
  16. Ojejku! Ale gwiazda rośnie! :) niedługo będzie po wybiegach chodzić :) A jaka modniacha z niej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och, też się czaiłam na tę ramoneskę w h&m, jest wspaniała! piękną masz córeczkę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja naszą dorwałam na wyprzedażach za połowę ceny a jakiś czas temu były też czarne w h&m ale dużo za duże dla nas :(

      Usuń
  18. Jaka ona śliczna! A jakie ciuszki, elegancko! Super, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i obserwuję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest ta ramoneska! Jaka słodziutka :DD Jak widzie tak ładnie ubrane dziecko zastanawiam się, czemu ja tak nie wyglądałam ;)

    Dziękuję bardzo :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi często wydaje się że fajniejsze rzeczy robią teraz dla dzieci niż dla dorosłych

      Usuń
  20. ciekawe stylizacje, a te włosy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, mała jest niesamowita :-)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i zapraszam ponownie, ja do Ciebie na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramoneska cudna!:)

    Obserwuję już! A Ty?:)
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nas też zasypało :) a ten sweterek rewelacja w życiu bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze dziewczynka ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka fajna mała <3
    oczywiscie obserwuje!
    dzieki za wizyte!


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany jaka piękna mała kobietka <3 pierwszy zestaw powalił mnie na kolana , na rockowo to jest to !

    pozdrawiam serdecznie i również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię rockowe ciuszki u dzieci:) i zapraszam do nas jak najczęściej!!!

      Usuń
  27. Jaka słodka mała panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz słodką MODELKĘ:) Normalnie do schrupania:) Mam nadzieję, że niedługo jak urodzi się mój synek będę umiała go tak stylowo ubrać:)

    Wpadaj do mnie jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i na pewno zaglądać będę ;) zapraszam do nas na stałe... ech marzy mi się synek... i na pewno ubierzesz go idealnie teraz jest mnóstwo możliwości

      Usuń
  29. Uśmiech na twarzy i pozujemy ....
    Widać, że aparat jej nie pieszy i nie przeszkadza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, często bobasy robią zdziwoną minkę na widok aparatu a Karina od samego początku się do niego uśmiechała nie mamy zdjęcia bez uśmiechu..:)

      Usuń
  30. OMG, shes so sweet.

    Following you on GFC. Feel free to follow back.

    Wish you a wonderful day!

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  31. Superaśna ta twoja mała :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję


For every comment thank you very much


Zostawiając swoją wypowiedz anonimowo pamiętaj, że nie jesteś w sieci bezkarny:

Art. 216.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.