wtorek, 18 lutego 2014

Tak zwyczajnie :)

Ostatnie dni pędzą nam jak oszalałe. Na szczęście wiosnę czuć w powietrzu coraz bardziej, co cieszy mnie strasznie! Dziś znowu mam dla was zestaw z kratą, oj tak z kratą! Zakochana jestem w niej bez pamięci i pewnie dlatego, jeszcze trochę kraty mamy w zapasie :D  Dzisiejszy zestaw taki zwykły, domowy, bo temperatury na zewnątrz jeszcze nie sprzyja wyjściu w nim na spacer :( Zestaw banalny, ale dzięki podkolanówkom jakże uroczy, do których dodałam szorty i koszulę. Tego postu w palnie nie było, ale podobno spontany są najlepsze więc czemu nie :)











 
Koszule - George
 
Spodenki - girl2girl
 
Podkolanówki - allegro
 
Kochani bardzo wam dziękujemy za udział w konkursie do końca tygodnia powinniśmy ogłosić wyniki, a tym czasem przypomnę wam że wielkie wietrzenie szafy Kariny wciąż trwa o TU





19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałaś spontaniczność rządzi. Zestaw cudo aż zapachniało wiosną:) Podkolanówki robią całą stylizację choć to niby taka pierdułka. Super aż mnie czasami ściska, że tak synka nie mogę ubrać:/ Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak chłopca jest o wiele ciężej ubrać fajnie, zwłaszcza że rynek jest o wiele bardziej ograniczony niż dla dziewczynek... Ale jest tego jeden plus, więcej zostaje w portfelu :) Pozdrawiamy :*

      Usuń
  3. Uwielbiam takie kolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej kracie to i ja bym sobie pochodziła :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszula :) Też mam słabość do kratki <3
    Zazdroszczę Karince włosów !!:) Są piękne!!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy piękne, tez bym takie chciała... ale serce mi pęka przy czesaniu ich, bo tak się plączą strasznie :(

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie zestawienia. Świetnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "tak po prostu", "krata" i "sponton" super wyszły:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej podoba mi się krata! i tez marze o wiosnie bo juz mam dość kiśniecia w domu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów o siedzeniu w domu, ja poniedziałek miałam wolny (P. przejął syna) a ja wybyłam z domu :D
      A kraty w naszej szafie w różnej kolorystyce coraz więcej :D

      Usuń
  9. Co tu dużo pisać. Jak zawsze idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karina i Krata = super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię czerwonego koloru, ale jeśli chodzi o kratę to właśnie w tym odcieniu wypada najlepiej :) Śliczna Karinka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bossssko:) ja też uwielbiam kratę:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję


For every comment thank you very much


Zostawiając swoją wypowiedz anonimowo pamiętaj, że nie jesteś w sieci bezkarny:

Art. 216.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.