poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Karpacz co to się działo....?!

Za mną wspaniały weekend (niestety nie za nami, bo tatinek w domu był z dzieciaczkami), mimo że strasznie do nich tęskniłam, to dziewczyny sprawiły że nie żałuję tego wyjazdu... Spędziłam dwa świetne dni, w doborowym towarzystwie i mam tylko nadzieję, że nawiązane kontakty nie urwą się już nigdy!!! Ogromne pokłony za świetną organizację, całego spotkania należą się KamiliNatalii i Ani. Dziewczyny jesteście wielkie!!! Z dwóch powodów a) mojego lenistwa i braku chęci by dźwigać ze sobą aparat b) zbyt dobrego towarzystwa - zdjęć jako takich brak. Dziś za to pokaże wam mojego małego faceta, w spodenkach od Hobibobi, które udało mi się zakupić z racji tego że byli tam z nami. Muszę wam zdradzić, że tatinek generalnie nie był przekonany go tego typu kroju spodni, ale w końcu zmienił zdanie :D :D :D Dzięki czemu wiem, że będę tam notorycznie wracać, po wspaniałe wzory i świetną jakość wykonania!




 




Bluzka - h&m
 
Spodnie - Hobibobi
 



17 komentarzy:

  1. Matko! Ale ja mam na Was hejta x milion :((((
    Za ten wyjazd i za te pogawędki z Mirą , poważnie :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to jest kochana rada, zbieraj te swoje piękne cztery litery i wpadaj do mnie w sobotę :P Bo mam nadzieję że Mira się mi tu nie wykręci i będzie u mnie:)

      Usuń
    2. Ej ale , ze jak to??? Ja o niczym nie wiem :(((

      Usuń
    3. Bo jeszcze konkretnie nic nie ustaliłyśmy, ale ja zapraszałam! A ciebie do domu też chętnie wpuszczę :P

      Usuń
  2. Wygląda bosko! :* jeszcze w mojej ulubionej bluzeczce! dziewczyny moje mają takie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam te koszulki, Karina też taką miała :D

      Usuń
  3. sliczny bobo! A Karpacz - boossski!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak :* nie ma bata. Przyjeżdżam do Was. Chcę Go wyściskać.
    Jeszcze raz dziękuję, że mogłam Cię poznać;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to ja dziękuję za świetny wyjazd!!! I koniecznie przyjeżdżajcie z Martynką jak najszybciej, a Noam na pewno będzie bardzo zadowolony jak go taka fajna ciocia potuli :) :D

      Usuń
  5. rośnie jak na drożdżach, czas leci meega szybko :)
    zaraz przeczytam, że, raczkuje i powoli chodzić zaczyna... zleci moment !
    boski jest! piękne ma oczyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak rosnie i to stanowczo za szybko... :(

      Usuń
  6. śliczny bobas:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko super, że byłaś z nami :) A ja te same spodenki dla Fabisia wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwila relaksu dla mamy - extra pomysł. Fajnie, że wyjazd i spotkanie się udało :) Noam wygląda rewelacyjnie!!! Jest urodzonym modelem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Birmingham Catering Hire are pleased to announce the launch of their new website at www.birminghamcateringhire.com. After six months of development, and countless cups of coffee, the new website is finally live. This new site builds on the industry leading original site with the aim of an improved customer experience, better layout and increased functionality. Since its launch in 2011 Birmingham Catering Hire quickly established itself as the UK's leading online only catering and event hire store. As well as an improved website the new store also comes with an increased product range a whole new category in our specialized http://www.birminghamcateringhire.com/exhibition.html section, along with approximately 150 new products.
    New features and functionality is constantly being added. Soon you'll be able to amend your order online within 48 hours of your event, credit account facilities and also the ability to pay for your order in installments.
    To celebrate the launch we are offering 10% off all orders during March. Simply enter the code 'New Website' into your shopping cart for an immediate discount. https://www.facebook.com/BirminghamCateringHire

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję


For every comment thank you very much


Zostawiając swoją wypowiedz anonimowo pamiętaj, że nie jesteś w sieci bezkarny:

Art. 216.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.